2014. augusztus 7., csütörtök

Halott város

Kerestek már vasárnap délben nyitva tartó éttermet a szombathelyi Fő téren? Értem én hogy a vasárnapi ebéd legyen a családé, de turistaként hova ül be az ember ebédelni?
Múlt hétvégén egész nap bent dolgoztam a városban, és naivan úgy gondoltam bizony megebédelünk valahol a Fő tér környékén, és most nem a McDonald's-ra gondolok. Nem puccos étteremre, csak egy olyan helyre, ahol nem műanyagot kell rágcsáljak. Sorra törték le a lelkesedésemet a zárt ajtók...
Egy ekkora városnak tényleg kihaltnak kell lennie hétvégén? Mi hiányzik ebből a városból? Nekem a fejlődni, építeni vágyó közösség hangja! A megfáradt, fejlődést visszafogni vágyó, örökké elégedetlenkedő réteg bezzeg teli torokból képes üvölteni, bármi ellen...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése